De leerlingenraad bestaat uit leerlingen van het tweede tot en met het zesde jaar die door de leerlingen verkozen werden en hen vertegenwoordigen. Wekelijks komt de leerlingenraad bijeen om het reilen en zeilen van de school te bespreken en activiteiten voor te bereiden. De leerlingenraad wordt gecoacht door dhr. Gertjan Vermeulen.

Dit schooljaar zijn dit:

*Voor het derde jaar: Jack Desmidt en Tara Waegenaere.

*Voor het vierde jaar: Yelena Engels en Jack Femont.

*Voor het vijfde jaar: Jules Demeyere en Ella Reynaert.

*Voor het zesde jaar: Elliot Lefère (voorzitter) en Romane Seynaeve