« Kalender

20 januari 2020 @ 20:00 - 22:00

toneelvoorstelling “Wat is de Wat?”

• Dit evenement is voorbij.

De leerlingen van het vijfde jaar gaan naar de toneelvoorstelling “Wat is de Wat?” in het MAZ.

Wat is de Wat is het onwaarschijnlijke verhaal van Valentino Achak Deng, een jonge Soedanees die van de ene op de andere dag zijn thuisland moet ontvluchten door een burgeroorlog. Valentino begint samen met honderden andere ‘lost boys’ aan een eindeloze tocht van 1.500 km, op zoek naar een veilig onderkomen.

Datum:
20 januari 2020